Rejestr zdarzeń

W systemie e-PFRON2 dostępna jest zakładka Rejestr zdarzeń, która umożliwia przeglądanie listy zdarzeń związanych z działaniami wykonanymi w Systemie przez Korzystających oraz dotyczących korespondencji z PFRON. Zdarzenia przedstawiane są wg daty wykonania operacji i prezentują:

  • datę wykonania operacji,
  • login Korzystającego, który wykonał operację,
  • adres IP komputera, z którego łączył się Korzystający wykonujący operację,
  • opis zdarzenia.

 

Do operacji wykazywanych w rejestrze zdarzeń zaliczają się m.in.:

  • zalogowanie w Systemie,
  • odczytanie poczty,
  • zmiana uprawnień,
  • dodanie dokumentu roboczego,
  • wysłanie dokumentu,
  • potwierdzenie poprawności lub odrzucenia przesłanego dokumentu,
  • nieudane próby zalogowania,
  • rejestracja nowego Korzystającego,
  • pobranie certyfikatu,
  • otrzymanie wiadomości.