Funkcje Systemu

System e-PFRON2 umożliwia:

  • Zgłaszanie nowych Pracodawców.
  • Zgłaszanie Administratorów upoważnianych przez Pracodawcę m.in do składania dokumentów w Systemie.
  • Zgłaszanie aktualizacji danych ewidencyjnych Pracodawcy.
  • Przyznawanie Korzystającym wymaganych uprawnień oraz ich zmianę.
  • Generowanie i odnawianie certyfikatów służących do podpisywania dokumentów.
  • Tworzenie deklaracji i informacji zgodnych z obowiązującymi w tym zakresie aktami prawnymi.
  • Importowanie dokumentów INF-U przygotowanych w innych programach niż e-PFRON2.
  • Podpisywanie podpisem elektronicznym dokumentów (w tym podpisem kwalifikowanym).
  • Składanie dokumentów w formie elektronicznej.
  • Przeglądanie wersji roboczych i złożonych deklaracji i informacji.
  • Pobieranie złożonych przez Pracodawców dokumentów w formacie html.
  • Generowanie danych do przelewu w formacie Elixir, Videotel oraz wpłaty gotówkowej.
  • Otrzymywanie i wysyłanie wiadomości pomiędzy Pracodawcą, a PFRON.
  • Przeglądanie raportów ze złożonych deklaracji i informacji oraz z dokonanych wpłat.
  • Otrzymywanie i zatwierdzanie sald inwentaryzacji rocznej.
  • Przeglądanie danych ewidencyjnych Pracodawcy.
  • Przeglądanie informacji o rachunkach bankowych PFRON.
  • Rejestrowanie i przeglądanie operacji wykonywanych w Systemie.
  • Pobieranie pliku z instrukcją obsługi Systemu dla Korzystających.
  • Łączenie się ze stroną internetową PFRON (www.pfron.org.pl).

 

System e-PFRON2 spełnia standard dla osób niepełnosprawnych w zakresie dysfunkcji wzroku poprzez zapewnienie zgodności ze standardem WCAG 2.0 (Web Content Accessibility Guidelines - wytyczne dotyczące ułatwień w dostępie do treści publikowanych w Internecie) oraz umożliwia zmianę wielkości czcionki na stronie internetowej.